Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno! - Reisverslagen van Ruggiero - WaarBenJij.nu Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno! - Reisverslagen van Ruggiero - WaarBenJij.nu

Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno!

Al jaren doe ik mijn best om de Italiaanse taal onder de knie te krijgen. Dat is helaas nog niet zo makkkelijk... Probleem is voornamelijk dat je een taal regelmatig moet spreken om hem goed te leren. Dat ga ik nu dus doen. Ik ga vier weken naar Salerno om de taal te leren én te spreken. Daarnaast vind ik het heerlijk om mij onder te dompelen in het Italiaanse leven. Aangezien ik in een gastgezin verblijf gaat ook dat helemaal goed komen! Ciao!

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2013

Volg mij via Facebook!

19 Augustus 2013

Italiaanse SIM

19 Augustus 2013

De eerste dagen in Salerno

12 Augustus 2013

Mijn verblijfplaats

10 Augustus 2013

Aftellen!
Ruggiero

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6244

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 07 September 2015

Een nieuw Italiaans avontuur: Taormina op Sicilië

17 Augustus 2013 - 16 September 2013

Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno!

Landen bezocht: