Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Ruggiero

Blijf op de hoogte en volg Ruggiero

10 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal beste volgers van mijn reisverslag,

Wat leuk dat jullie bij willen blijven over mijn reis naar Salerno!

Het aftellen is nu dan echt begonnen: nog een week en dan vertrek ik voor maar liefst vier weken naar Salerno! Vier weken... nounou, toemaar! Jaja, zeker... maar het is natuurlijk niet 'zomaar' dat ik vier weken ga. Het hoofddoel van mijn reis is om de Italiaanse taal te leren. En waar kun je dat nu beter doen dan in Italië zelf? Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik daarnaast ook meer dan voldoende de tijd heb om vakantie te houden en te genieten van het Italiaanse leven. En wat is er nu mooier dan dat ik daarbij dan direct hetgene dat ik op de taalschool heb geleerd in de praktijk kan brengen?! Helemaal top toch?

In de komende dagen zal ik je meer vertellen over mijn aanstaande reis. Buona notte e a domani!

  • 10 Augustus 2013 - 18:41

    Lia Hack:

    Beste Signore Ruggiero,

    Leuk voor je dat je de gelegenheid hebt om een studie Italiaans te gaan doen.
    Vergeet je niet om studiefinanciering aan te vragen ??
    Maar misschien kan AH To- Go je sponsoren zij hebben er tenslotte ook profijt van als je Italiaanse klanten te woord kunt staan.

    Groetjes en veel plezier ook met de voorbereidingen Lia.

  • 12 Augustus 2013 - 22:05

    Ruggiero :

    Haha, en bij wie ga ik die studiefinanciering aanvragen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruggiero

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 6251

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 07 September 2015

Een nieuw Italiaans avontuur: Taormina op Sicilië

17 Augustus 2013 - 16 September 2013

Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno!

Landen bezocht: