Italiaanse SIM - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu Italiaanse SIM - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu

Italiaanse SIM

Door: Ruggiero

Blijf op de hoogte en volg Ruggiero

19 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Wat ik nog ben vergeten te vertellen is dat ik zaterdag als eerste bij TIM een Italiaanse SIM-kaart heb geregeld. Voor EUR 25,- heb ik 15 euro beltegoed waarmee ik naar Nederland kan bellen (en dat kost met de TIM International optie erbij slechts 20 cent per minuut) en in Italie kostenloos. Voor de 10 euro extra heb ik de komende maand onbeperkt 2 gigabite aan Internetdata ter beschikking! Wow, dat heb ik thuis nog niet eens. En als ik via T-mobile het Internet zou afkopen in het buitenland, dan krijg ik ten hoogste 200 megabite voor 7 dagen en dat kost dan maar liefst EUR 14,99!!! En dat is zo op kan ik je zeggen. Al met al heb ik dus een heel goede deal gesloten al zeg ik het zelf... :-P

Mocht je mij eens willen bellen, dan is mijn nummer +39 339 648 4254

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruggiero

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 6253

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 07 September 2015

Een nieuw Italiaans avontuur: Taormina op Sicilië

17 Augustus 2013 - 16 September 2013

Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno!

Landen bezocht: