Volg mij via Facebook! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu Volg mij via Facebook! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu

Volg mij via Facebook!

Door: Ruggiero

Blijf op de hoogte en volg Ruggiero

28 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal!

Zo, daar ben ik dan weer even bij mijn reisdagboek. Ik zou graag dagelijks iets willen schrijven maar helaas komt dat er niet veel van. Dat komt doordat ik eigenlijk alleen in de taalschool de beschikking over een computer heb :-( En uiteraard alleen tijdens openingstijden... Ik heb een tabje bij me maar die werkt alleen met WIFI en ik heb in mijn gastgezin geen WIFI... En via de mobiele telefoon is zo'n vreselijk gepriegel, dat is geen doen!

Maar niet getreurd. Je kunt me dagelijks volgen via Facebook. Klik hier: http://www.facebook.com/sonosignoreruggiero (of ga naar dit adres) en wordt simpelweg mijn Facebookvriend. Dan blijf je dagelijks op de hoogte!

Ciao, tot gauw,

Ruggiero

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruggiero

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 6250

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 07 September 2015

Een nieuw Italiaans avontuur: Taormina op Sicilië

17 Augustus 2013 - 16 September 2013

Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno!

Landen bezocht: