Eindelijk op reis! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu Eindelijk op reis! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ruggiero - WaarBenJij.nu

Eindelijk op reis!

Blijf op de hoogte en volg Ruggiero

08 Augustus 2015 | Nederland, Nederland

Zo. Ik ben eindelijk op weg! Zit nu in de trein naar Schiphol. Straks snel inchecken en dan klaar maken voor de vlucht die om 19:40 vertrekt. Om 22:30 land ik op de luchthaven van Catania. Rond middernacht hoop ik dan in Taormina te zijn. Ciao, buona serata!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruggiero

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1371
Totaal aantal bezoekers 6227

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 07 September 2015

Een nieuw Italiaans avontuur: Taormina op Sicilië

17 Augustus 2013 - 16 September 2013

Volg mij tijdens mijn taalreis naar Salerno!

Landen bezocht: